sklep@eurokais.pl
wyszukiwanie zaawansowane
» Pomoc (FAQ)

Promocje

Ankieta

Na jakim sprzęcie grasz?

  • PC
  • PlayStation 3
  • Xbox 360
  • PlayStation 4
  • Xbox One
  • Inne

Szybkie płatności

  • przelewy24

Cennik

Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Pomoc (FAQ)

alt

Najczęściej zadawane pytania:


Czy towar, który widnieje na Państwa stronie internetowej rzeczywiście jest na magazynie?
 
EUROKAIS: Tak, każdy towar który wyświetla się na stronie internetowej eurokais.pl i posiada status "Dostępny" jest fizycznie na stanie. 
 
 
Jaki jest koszt dostawy?

EUROKAIS: Koszt transportu uzależniony jest od wagi oraz gabarytów zamówienia, dlatego nasz system automatycznie oblicza go dla każdego towaru indywidualnie. Koszt dostawy indywidualnego produktu znajduje się po prawej stonie zdjęcia na stronie produktu.
 
 
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
 
EUROKAIS:
Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od formy płatności i czasu złożonego zamówienia. Dokładamy jednak wszelkich starań aby produkty zamówione do godziny 12:30 przy formie płatności „pobranie” i " PayU"zostały wysyłane tego samego dnia. W przypadku formy płatności „przelew” towar wysyłamy gdy należność zostanie zaksięgowana na naszym koncie.
 
 
Jaki jest czas dostawy?
 
EUROKAIS: Czas dostawy zależy od przewoźnika. W przypadku Poczty Polskiej może wynieść do 7 dni roboczych. Jeżeli wybierają Państwo przesyłkę kurierem DHL lub przesyłkę Paczkomatem paczki z reguły są dostarczane w ciągu 24 godzin. Jednak należy pamiętać, że firmy kurierskie zastrzegają sobie prawo do dostarczenia paczki w czasie do 2 dni roboczych.
 

Czy aby zamówić towar muszę się rejestrować?
 
EUROKAIS: Nie wymagamy rejestracji. Nie trzeba zakładać konta. Jednak po rejestracji klient otrzymuje dodatkowe korzyści.
 
 
Czy sklep eurokais wystawia faktury?
 
EUROKAIS: Do każdego zamówienia standardowo wystawiamy paragon, lub na życzenie klienta fakturę Vat. Może być to faktura wystawiona na osobę prywatną bądź na firmę. Jeżeli faktura wystawiana jest na firmę, pamiętaj o wprowadzeniu poprawnego numeru NIP w odpowiednie pole formularza z danymi. Otrzymasz ją wraz z dostarczonym Ci towarem.

 
Czy moje dane są bezpieczne?
 
EUROKAIS: Dane osobowe, przesyłane są szyfrowanym kanałem (SSL). Wszystkie informacje gromadzone w bazie danych są szyfrowane.
 
 
Jaki jest numer konta sklepu eurokais i jakie dane do przelewu są wymagane?
 
EUROKAIS: Wszelkie wpłaty prosimy kierować na wskazany nr konta:
 
mBank: 62 1140 2004 0000 3902 6450 8300
Katarzyna Chlipała Eurokais
ul. A. Kmicica 56
54-514 Wrocław 

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia
 
 
Czy na podstawie potwierdzenia przelewu wyślecie Państwo towar?

EUROKAIS: Niestety, nie wysyłamy towaru na podstawie potwierdzenia przelewu. Pieniądze fizycznie muszą znaleźć się na naszym koncie. Z reguły przelewy nie idą dłużej niż 24 godziny.
 
 
Złożyłem zamówienie i sprawdzam skrzynkę pocztową i nie mam potwierdzenia zakupu. Co robić?
 
EUROKAIS: Jeżeli po złożeniu zamówienia w ciągu 15 minut nie pojawi się mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia, proszę sprawdzić na swojej poczcie sekcję ze spamem. Często bywa tak, że powiadomienia są błędnie interpretowane jako spam. Jeśli jednak i tam nie ma maila od nas prosimy o kontakt telefoniczny.
 
 
Czy można anulować zamówienie ?
 
EUROKAIS: Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane i paczka nie została wysłana można zrezygnować z transakcji. Najlepiej powiadomić nas o tym telefonicznie.

 
Czy moja przesyłka jest bezpieczna?
 
EUROKAIS: Dokładamy wszelkich starań, by przesyłka dotarła do Ciebie w stanie nienaruszonym. Odpowiednio znakujemy i zabezpieczamy każdą wysyłaną paczkę. Ze względów bezpieczeństwa korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich. Ponadto każda wysyłana przez nas przesyłka jest ubezpieczona.
 
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl